Reklamaatio

Eikö matkasi vastannut odotuksiasi? Haluamme kuulla, mikäli lomasi aikana ilmeni ongelmia, jotta voimme korjata epäkohdat.

Voit lähettää lomaa koskevan reklamaation täyttämällä alla olevan lomakkeen. Täytä lomake huolellisesti. Voit myös lisätä kuvan tai muun liitetiedoston reklamaation oheen.

Mahdolliset kuitit ja todistukset tarvitsemme alkuperäisinä, joten lähetäthän ne ystävällisesti varausnumerolla varustettuna postitse seuraavaan osoitteeseen: TUI Laadunkehitys, PL 10, 00101 Helsinki.

Reklamaation tulee olla tehty kahden kuukauden sisällä kotiinpaluusta. Käsittelyaikamme on tällä hetkellä noin 2–4 viikkoa.

Reklamaatio

Täytä tietosi

Matkan tiedot

Ilmoititko ongelmasta oppaalle matkan aikana?
Tahdotko, että sinuun otetaan yhteyttä reklamaation johdosta?