Saapuminen lomakohteeseen

Saapuminen kohteeseen

Lentokentällä

Lentokentällä sinua vastassa ovat omat oppaamme ja englanninkielisiä oppaita sisaryrityksistämme. Jos saavut kohteeseen reittilennolla, ja olet varannut meiltä kuljetuksen hotellille, sinua vastassa on kuljettaja.

Lentokenttäkuljetus

Lentokenttäkuljetus on maksullinen lähes kaikissa lomakohteissamme. Matkaa varatessasi voit valita, haluatko lentokenttäkuljetuksen vai siirrytkö hotelliin jollain muulla tavalla. Useimmissa lomakohteissamme voit varata lentokenttäkuljetuksen bussin sijaan myös yksityisellä kuljetuksella.

Vahingoittunut tai kadonnut matkatavara

Mikäli matkatavarasi eivät saavu lomakohteeseen kanssasi samanaikaisesti tai jos matkalaukkusi on vahingoittunut lennon aikana, katso ohjeet vahinkoilmoituksen tekemiseen.

Majoittuminen hotelliin

Hotellivuorokausi alkaa yleensä noin klo 15, mihin asti huoneita voidaan siivota. Varaudu siihen, että jos hotelliin saavutaan aamupäivällä tai puoliltapäivin, voit joutua odottamaan huoneesi siivousta. Tietyissä lomakohteissa huoneen saa poikkeuksellisesti käyttöönsä tulopäivänä vasta klo 17.

Takuumaksu hotelliin

Useat hotellit pyytävät sisäänkirjoittautumisen yhteydessä takuumaksun eli palautettavan pantin esim. tallelokeron avaimesta tai ilmastoinnin ja TV:n kaukosäätimestä. Takuumaksu saatetaan pyytää myös vastaisen hotellilaskun (esim. minibaari-, baari-, ravintola-, puhelinlaskut) katteeksi tai kattamaan mahdolliset asiakkaan aiheuttamat vahingot huoneistossa. Takuumaksu suoritetaan yleensä luottokortilla tai käteisellä.

Huomautukset

Mikäli matkan aikana ilmenee ongelmia, ota välittömästi yhteys oppaisiimme tai omatoimikohteissa edustajaamme. Yleisten valmismatkaehtojen mukaan huomautus tulee tehdä matkanjärjestäjän edustajalle jo matkan aikana, jotta ongelmat ja puutteet voidaan korjata.

Lue lisää opaspalveluista.