Palaute matkan jälkeen

Haluamme tarjota asiakkaillemme ikimuistoisia hetkiä. Siksi mielipiteesi matkastasi on meille tärkeä. Lähetämme sinulle matkavaraukselle ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen palautekyselyn n. 3 päivän päästä kotiinpaluusta. Toivomme sinun vastaavan kyselyyn. Huomioithan kuitenkin, että palautekyselyyn täytettyihin yhteydenottopyyntöihin emme voi vastata.

Huomautukset ja reklamaatiot

Eikö matkasi vastannut odotuksiasi? Ensisijaisesti yritämme hoitaa asiat kuntoon heti paikan päällä – eli epäkohdista ilmoittaminen oppaalle on tärkeää. Jos ongelmaa ei ole kuitenkaan saatu korjattua loman aikana, ilmoitathan siitä laadunkehityksellemme.

Lähetä reklamaatio lomakkeella »

Halutessasi voit lähettää reklamaatiosi myös postitse osoitteeseen: TUI, Laadunkehitys, PL 10, 00101 Helsinki.

Reklamaatio tulee tehdä kahden kuukauden sisällä kotiinpaluusta.

Etkö ollut tyytyväinen reklamaatioasian ratkaisuun?

Palaute nettisivuistamme

Haluatko antaa palautetta nettisivuistamme. Tällä lomakkeella saat ne toimitettua perille oikeaan paikkaan. Valitettavasti emme voi vastata lähetettyihin palautteisiin. Otamme kuitenkin palautteesi ilolla vastaan ja mahdollisuuksien mukaan huomioimme ne kehittäessämme sivujamme.