Jos olet juuri palannut lomalta tai sinulla on matka varattuna, voit lukea lisätietoja tältä sivulta. Lue lisää muun muassa maksuttomasta muutosoikeudesta ja rahanpalautuksesta.

Lomalta palanneet

Olemme keränneet tähän tietoa niille, jotka ovat palanneet lomaltaan ulkoministeriön matkustussuositusten muututtua.

  • Karanteenikorvaus

    Jokainen karanteenitilanne on erilainen ja paikalliset viranomaiset tekevät päätökset. Tämän vuoksi emme voi määritellä tyypillistä karanteelitilannetta. Jos karanteeni jatkui normaalin paluupäiväsi jälkeen, pyydämme sinua olemaan yhteydessä vakuutusyhtiöösi. Pyydämme asiakkaitamme tarkistamaan mitä heidän matkavakuutukseensa sisältyy.

  • Korvaus aikaistetusta paluumatkasta

    Jos matkasi lyheni aikaistetun kotiinpaluun vuoksi, voit saada matkasi hinnasta palautuksen, joka vastaa käyttämättä jäänyttä oloaikaa lomakohteessa. Sinun ei tarvitse ottaa meihin yhteyttä, vaan me olemme sinuun yhteydessä asian tiimoilta. Huomioithan kuitenkin, että asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja yhteydenotto voi kestää tavallista pidempään, yhdestä viikosta jopa useampaan viikkoon.

  • Korvaus saapumisesta toiselle lentokentälle

    Pienelle joukolle matkustajista tarvitaan erityisratkaisuja, Tämä tarkoittaa sitä, että esimerkiksi paluulento reititetään normaalista poikkeavasti, lennolla on välilaskuja ja odotusajat ovat pidemmät. Tietyissä tilanteissa voit joutua itse järjestämään kuljetuksen alkuperäiselle lentokentälle. Lähetäthän tällöin kuitin kustannuksista laadunkehitysosastollemme, niin käsittelemme korvausvaatimukset tapauskohtaisesti.

  • Korvaus jos aikaistit paluumatkan omasta tahdostasi

    Huomioithan, että voit saada matkasi hinnasta palautuksen ainoastaan siinä tapauksessa, että paluulentosi on TUIn järjestämä. Jos olet itse perunut matkasi aikaisemmin, palautusta ei makseta.

Lomamatkat 13.5.2020 asti

  • Voit kuluitta muuttaa tai perua lomasi – lue lisää

    • Voit kuluitta muuttaa tai perua lomasi
    • Jos haluat muuttaa varaustasi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme
    • Olethan meihin yhteydessä ainoastaan, jos haluat muuttaa varaustasi

    Jos haluat rahanpalautuksen, rahat palautetaan luottokortille, jolla alun perin maksoit lomasi. Jos olet maksanut pankkisiirrolla, voit käydä täyttämässä tilitietosi tämän linkin kautta.

Peruttujen matkojen rahanpalautukset

  • Rahanpalautukset – lue lisää

    Kaikki asiakkaamme, joita asia koskee, tulevat saamaan rahansa takaisin. Olemme tällä hetkellä kuitenkin erityisessä tilanteessa ja työmäärämme on tavallista suurempi. Valitettavasti rahanpalautukset tulevat tämän vuoksi viivästymään. Pahoittelemme asiaa ja siitä aiheutuvaa harmia, mutta yritämme saada rahanpalautukset asiakkaillemme niin pian kuin mahdollista. Kiitos kärsivällisyydestäsi.