Souq Waqif Boutique Hotels by TIVOLI
- Doha, Qatar
Hotelliesittely
- WiFi
Design-hotelli lähellä ostoksia & museoita
Souq Waqif Boutique Hotels by TIVOLI on moderni design-hotelli Dohassa. Hotellilta on näkymät historialliseen Souq Waqifiin. Käytössäsi on useita ravintoloita, joissa on tarjolla herkkuja kaikkialta Euroopasta Marokkoon. Kävelyetäisyydellä kauppoja ja museoita.
Kun haluat ottaa rennosti, on hotellilla oleskelutila, jossa voit pelailla kortti- yms. pelejä.
Hotellilla on:
- 24 h vastaanotto
- Ravintola ja baari
- Kuntoilutilat
- Wellness-tilat
- Pesulapalvelu
Kaikissa huoneissa on:
- Ilmastointi
- Tallelokero
- Kokolattiamatto
- Minibaari
- Vedenkeitin
- WiFi
- Puhelin ja tv
- Kylpy/suihku ja wc
- Hiustenkuivain
Qatarissa ei jokaiselle taata omaa vuodetta. Huoneissa on useimmiten yksi tai kaksi vuodetta, jotka jaetaan matkustajien kesken, eikä erillisiä lisävuoteita ole.
Käytämme hotellin omia nimityksiä eri huonetyypeille.
- Huoneita : 160
Lyhyesti hotellista
- Ulkouima-allas
- Kyllä
- Ravintola/Baari
- Kyllä/Kyllä
- Matka lentokentältä
- n. 30 min.
Keskilämpötila i Doha
Yhteystiedot
- Osoite
- PO Box 3496, -, Doha, Qatar
Tärkeä tietää
- Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden
- Kyllä
- Rakennettu
- 2013
- Huoneita
- 160
- American Express
- Kyllä
- MasterCard
- Kyllä
- Visa
- Kyllä
- WiFi
- Kyllä
- Ilmastointi yleisissä tiloissa
- Kyllä
- Sisäänkirjautuminen
- 15:00-00:00
- Uloskirjautuminen
- 12:00
- Tallelokero vastaanotossa
- Kyllä
- Pesulapalvelu
- Kyllä
Huoneet
- WiFi
- Kyllä
- Tallelokero
- Kyllä
- Minibaari
- Kyllä
- Jääkaappi
- Kyllä
- Hiustenkuivain
- Kyllä
- Vedenkeitin
- Kyllä
- TV
- Kyllä
- Puhelin
- Kyllä
- Suihku/wc
- Kyllä
- Kokolattiamatto
- Kyllä
Ruoka ja juoma
- Ravintola
- Kyllä
- Baari
- Kyllä
- Aamiainen
- Buffet, Mannermainen
- Lounas
- Buffet, Menu
- Päivällinen
- Buffet, Menu
- Aamiainen
- Kyllä
- Kahvila
- Kyllä
- Ravintoloiden määrä
- 5
Uima-allas
- Ulkouima-allas
- Kyllä
- Ulkouima-altaita
- 1
- Uima-allas
- Kyllä
Rentoutuminen
- Wellness-osasto
- Kyllä
- Kampaamo
- Kyllä
- Sauna
- Kyllä
- Höyrysauna
- Kyllä
Liikuntarajoitteiset
- Kerroksia matalimmassa rakennuksessa
- 2
- Hissi
- Kyllä
- Hotellialue sopii pyörätuolilla liikkuvalle
- Kyllä
Palvelumme: TUI-sovellus ympäri vuorokauden
- Aikavälillä 2025-05-01 - 2025-11-01
- Aikavälillä 2025-11-01 - 2026-05-01
Palvelu TUI-sovelluksessa
TUIlla ei ole oppaita tässä lomakohteessa, mutta TUI-sovelluksen kautta saat yhteyden TUIn oppaisiin – juuri silloin kun itse haluat, kellon ympäri. Sovelluksen Kysy oppailta -osiossa voit lähettää viestejä suomeksi ja vastaukset saat nopeasti, sekä ennen lomaa että sen aikana. Oppaat auttavat sinua varaamaan retkiä ja vuokraamaan auton, jakavat ravintolavinkkejä ja kertovat, mistä löydät kohteen parhaat ostospaikat tai hienoimmat rannat. Ja tietysti he ovat apunasi myös kaikissa käytännön asioissa – jotta sinulla olisi mukava ja rentouttava loma. Tavoitat oppaat kiireellisissä tapauksissa myös puhelimitse kellon ympäri.
Matkustaminen hotellille
Lentoaika
Kohteeseen on tarjolla useita eri lentovaihtoehtoja. Lentoajan näet varausvaiheessa. Suora lento Helsingistä Dohaan noin 6 tuntia.
Matka lentokentältä
Matka Hamad International Airport (DOH) -lentokentältä hotellille kestää noin 30 min.
Jos majoitut Hilton Salwa Beach Resort & Villas -hotelliin, kestää matka lentokentältä n. 1 t.
Varausvaiheessa näet saatavilla olevat kuljetusvaihtoehdot. Voit varata kuljetukset myös kirjautumalla myTUI-tilillesi, kun olet tehnyt varauksen.
Asiakasarviot
kokemukseni Qatarin matkasta
- 23.04.2025
Lähtöselvitystä ei ollut mahdollista tehdä itsepalveluna verkossa. Otimme yhteyttä TUIhin, josta saimme Qatar Airwaysin puhelinnumeron. Meille ei kuitenkaan kerrottu, että kyseessä oli Finnairin lento – ei edes TUIn asiakaspalvelu ollut tästä tietoinen. Olimme siinä uskossa, että lennämme Qatarilla, ja soitimme heidän asiakaspalveluunsa. Qatar ei kuitenkaan löytänyt varaustamme, mikä aiheutti epäselvyyttä ja turhautumista.
Myöskään lähtöselvitys ei onnistunut lentoaseman aulassa automaateilla, vaan meidät ohjattiin suoraan lähtöselvitystiskille. Tästäkään ei ollut etukäteen minkäänlaista tiedotusta, mikä aiheutti epävarmuutta ja johti siihen, että saavuimme lentoasemalle useita tunteja ennen lennon lähtöä – varmuuden vuoksi. TUI ei osannut antaa tilanteeseen selkeitä ohjeita.
Matkakohteessa kohtaamamme hotelli ei vastannut lainkaan odotuksia eikä TUIn antamia lupauksia. Kyseinen majoitus ei ollut 5 tähden tasoinen: hotellissa ei ollut luvattua uima-allasta, ja jouduimme kulkemaan Souq Waqifin markkina-alueen läpi toiseen hotelliin päästäksemme altaalle. Tämä järjestely oli erityisesti naisille epämiellyttävä, sillä altaalle kuljettiin vilkkaalla markkina-alueella, mikä ei ollut paikalliseen kulttuuriin nähden sopivaa.
Allasalueen siisteys oli puutteellinen: siellä oli lintujen jätöksiä ja vain muutama huonokuntoinen aurinkotuoli (6 kpl). Lisäksi hotellin allas-baari oli suljettu koko lomamme ajan "remontin" vuoksi – tästä ei ollut ilmoitettu etukäteen.
Hotellin ilmoitettiin olevan rakennettu vuonna 2013. (TUIn kuvaus hotellista täsmää Al Najada hotelliin, ei muihin), mutta todellisuus ei vastannut tätä. Huoneessa ei ollut luvattua minibaaria – vain tyhjä jääkaappi – ja näkymä avautui ikkunasta, joka oli pölyinen ja peitetty kaltereilla suoraan kadulle ei Souq Waqifin aukiolle. Vastaanoton yhteydessä ei ollut asiakas-WC:tä, vaan sitä varten piti palata omaan huoneeseen.
Hotellin kokonaisuus oli sekava, sillä kyseessä oli osa kahdeksan hotellin yhdistelmää. Meille yritettiin myös tarjota sviittiä lisähintaan, vaikka emme sellaista tarvinneet.
Teimme kirjallisen palautteen suoraan hotellille heidän oman kyselynsä kautta, mutta emme saaneet siihen koskaan vastausta.
Kokonaisuudessaan jäi vaikutelma, ettei TUI ollut lainkaan perillä siitä, mitä oli asiakkailleen myymässä. Matka oli pettymys, ja TUIn osalta kaikki meni pahasti pieleen.
Hotellipettymys
- 01.03.2025
Loistava majoitus ja matka
- 03.04.2024