Souq Waqif Boutique Hotels by TIVOLI

  • Doha, Qatar

Hotelliesittely

  • WiFi

Design-hotelli lähellä ostoksia & museoita

Souq Waqif Boutique Hotels by TIVOLI on moderni design-hotelli Dohassa. Hotellilta on näkymät historialliseen Souq Waqifiin. Käytössäsi on useita ravintoloita, joissa on tarjolla herkkuja kaikkialta Euroopasta Marokkoon. Kävelyetäisyydellä kauppoja ja museoita.

Kun haluat ottaa rennosti, on hotellilla oleskelutila, jossa voit pelailla kortti- yms. pelejä.

Hotellilla on:

  • 24 h vastaanotto
  • Ravintola ja baari
  • Kuntoilutilat
  • Wellness-tilat
  • Pesulapalvelu

Kaikissa huoneissa on:

  • Ilmastointi
  • Tallelokero
  • Kokolattiamatto
  • Minibaari
  • Vedenkeitin
  • WiFi
  • Puhelin ja tv
  • Kylpy/suihku ja wc
  • Hiustenkuivain

Qatarissa ei jokaiselle taata omaa vuodetta. Huoneissa on useimmiten yksi tai kaksi vuodetta, jotka jaetaan matkustajien kesken, eikä erillisiä lisävuoteita ole.

Käytämme hotellin omia nimityksiä eri huonetyypeille.

  • Huoneita : 160

Lyhyesti hotellista

Ulkouima-allas
Kyllä
Ravintola/Baari
Kyllä/Kyllä
Matka lentokentältä
n. 30 min.

Keskilämpötila i Doha

Yhteystiedot

Osoite
PO Box 3496, -, Doha, Qatar

Tärkeä tietää

Vastaanotto avoinna ympäri vuorokauden
Kyllä
Rakennettu
2013
Huoneita
160
American Express
Kyllä
MasterCard
Kyllä
Visa
Kyllä
WiFi
Kyllä
Ilmastointi yleisissä tiloissa
Kyllä
Sisäänkirjautuminen
15:00-00:00
Uloskirjautuminen
12:00
Tallelokero vastaanotossa
Kyllä
Pesulapalvelu
Kyllä

Huoneet

WiFi
Kyllä
Tallelokero
Kyllä
Minibaari
Kyllä
Jääkaappi
Kyllä
Hiustenkuivain
Kyllä
Vedenkeitin
Kyllä
TV
Kyllä
Puhelin
Kyllä
Suihku/wc
Kyllä
Kokolattiamatto
Kyllä

Ruoka ja juoma

Ravintola
Kyllä
Baari
Kyllä
Aamiainen
Buffet, Mannermainen
Lounas
Buffet, Menu
Päivällinen
Buffet, Menu
Aamiainen
Kyllä
Kahvila
Kyllä
Ravintoloiden määrä
5

Uima-allas

Ulkouima-allas
Kyllä
Ulkouima-altaita
1
Uima-allas
Kyllä

Rentoutuminen

Wellness-osasto
Kyllä
Kampaamo
Kyllä
Sauna
Kyllä
Höyrysauna
Kyllä

Liikuntarajoitteiset

Kerroksia matalimmassa rakennuksessa
2
Hissi
Kyllä
Hotellialue sopii pyörätuolilla liikkuvalle
Kyllä

Palvelumme: TUI-sovellus ympäri vuorokauden

  • Aikavälillä 2025-05-01 - 2025-11-01
  • Aikavälillä 2025-11-01 - 2026-05-01

Palvelu TUI-sovelluksessa

TUIlla ei ole oppaita tässä lomakohteessa, mutta TUI-sovelluksen kautta saat yhteyden TUIn oppaisiin – juuri silloin kun itse haluat, kellon ympäri. Sovelluksen Kysy oppailta -osiossa voit lähettää viestejä suomeksi ja vastaukset saat nopeasti, sekä ennen lomaa että sen aikana. Oppaat auttavat sinua varaamaan retkiä ja vuokraamaan auton, jakavat ravintolavinkkejä ja kertovat, mistä löydät kohteen parhaat ostospaikat tai hienoimmat rannat. Ja tietysti he ovat apunasi myös kaikissa käytännön asioissa – jotta sinulla olisi mukava ja rentouttava loma. Tavoitat oppaat kiireellisissä tapauksissa myös puhelimitse kellon ympäri.

Matkustaminen hotellille

Lentoaika

Kohteeseen on tarjolla useita eri lentovaihtoehtoja. Lentoajan näet varausvaiheessa. Suora lento Helsingistä Dohaan noin 6 tuntia.

Matka lentokentältä

Matka Hamad International Airport (DOH) -lentokentältä hotellille kestää noin 30 min.

Jos majoitut Hilton Salwa Beach Resort & Villas -hotelliin, kestää matka lentokentältä n. 1 t.

Varausvaiheessa näet saatavilla olevat kuljetusvaihtoehdot. Voit varata kuljetukset myös kirjautumalla myTUI-tilillesi, kun olet tehnyt varauksen.

Lue lisää lentokenttäkuljetuksesta »

Asiakasarviot

kokemukseni Qatarin matkasta

  • 1 / 10
Asiakaspalaute TUIn järjestämästä matkasta
Lähtöselvitystä ei ollut mahdollista tehdä itsepalveluna verkossa. Otimme yhteyttä TUIhin, josta saimme Qatar Airwaysin puhelinnumeron. Meille ei kuitenkaan kerrottu, että kyseessä oli Finnairin lento – ei edes TUIn asiakaspalvelu ollut tästä tietoinen. Olimme siinä uskossa, että lennämme Qatarilla, ja soitimme heidän asiakaspalveluunsa. Qatar ei kuitenkaan löytänyt varaustamme, mikä aiheutti epäselvyyttä ja turhautumista.
Myöskään lähtöselvitys ei onnistunut lentoaseman aulassa automaateilla, vaan meidät ohjattiin suoraan lähtöselvitystiskille. Tästäkään ei ollut etukäteen minkäänlaista tiedotusta, mikä aiheutti epävarmuutta ja johti siihen, että saavuimme lentoasemalle useita tunteja ennen lennon lähtöä – varmuuden vuoksi. TUI ei osannut antaa tilanteeseen selkeitä ohjeita.
Matkakohteessa kohtaamamme hotelli ei vastannut lainkaan odotuksia eikä TUIn antamia lupauksia. Kyseinen majoitus ei ollut 5 tähden tasoinen: hotellissa ei ollut luvattua uima-allasta, ja jouduimme kulkemaan Souq Waqifin markkina-alueen läpi toiseen hotelliin päästäksemme altaalle. Tämä järjestely oli erityisesti naisille epämiellyttävä, sillä altaalle kuljettiin vilkkaalla markkina-alueella, mikä ei ollut paikalliseen kulttuuriin nähden sopivaa.
Allasalueen siisteys oli puutteellinen: siellä oli lintujen jätöksiä ja vain muutama huonokuntoinen aurinkotuoli (6 kpl). Lisäksi hotellin allas-baari oli suljettu koko lomamme ajan "remontin" vuoksi – tästä ei ollut ilmoitettu etukäteen.
Hotellin ilmoitettiin olevan rakennettu vuonna 2013. (TUIn kuvaus hotellista täsmää Al Najada hotelliin, ei muihin), mutta todellisuus ei vastannut tätä. Huoneessa ei ollut luvattua minibaaria – vain tyhjä jääkaappi – ja näkymä avautui ikkunasta, joka oli pölyinen ja peitetty kaltereilla suoraan kadulle ei Souq Waqifin aukiolle. Vastaanoton yhteydessä ei ollut asiakas-WC:tä, vaan sitä varten piti palata omaan huoneeseen.
Hotellin kokonaisuus oli sekava, sillä kyseessä oli osa kahdeksan hotellin yhdistelmää. Meille yritettiin myös tarjota sviittiä lisähintaan, vaikka emme sellaista tarvinneet.
Teimme kirjallisen palautteen suoraan hotellille heidän oman kyselynsä kautta, mutta emme saaneet siihen koskaan vastausta.
Kokonaisuudessaan jäi vaikutelma, ettei TUI ollut lainkaan perillä siitä, mitä oli asiakkailleen myymässä. Matka oli pettymys, ja TUIn osalta kaikki meni pahasti pieleen.

Hotellipettymys

  • 7 / 10
Katso ylempänä olevasta kirjoituskentästä.

Loistava majoitus ja matka

  • 10 / 10
Hotellissa sain hyvää ja ystävällistä palvelua. Kaikki henkilöt olivat erittäin palvelualtiita.