TUI Finland keräsi 10 010 euroa Nenäpäivälle

TUI Finland oli kumppanina 11. kertaa järjestettävässä Nenäpäivässä ja keräsi ajanjaksolla 26.10.–12.11.2017 yhteensä 10 010 euroa Nenäpäivälle. Nenäpäivä-kampanjan teemana oli tänä vuonna "Laitetaan yhdessä hyvä liikkeelle".

Kampanja-aikana TUI lahjoitti Nenäpäivälle TUI Family Life -perhehotelleihin tehdyistä lomavarauksista 10 euroa per varaus. Lisäksi TUI järjesti erilaisia Nenäpäivä-tempauksia asiakkailleen ja henkilöstölleen. Bamse toimi TUIn kampanjan hyvää tekevänä kasvona ja liikutti TUIn asiakkaita Gran Canarialla TUI Family Life Orquidea -hotellissa, sekä lähteviä asiakkaita Helsinki-Vantaan lentokentällä.

Nenäpäivä-kampanja auttaa maailman lapsia hankkimalla vuosittain varoja yhdeksän järjestön pitkäkestoisiin kehitysyhteistyöhankkeisiin Afrikassa, Aasiassa sekä Väli-Amerikassa. Nenäpäivän juuret ovat Iso-Britanniassa, jossa ensimmäistä Nenäpäivää eli Red Nose Day:tä vietettiin jo vuonna 1988. Lue lisää Nenäpäivästä »

#nenäpäivä #TUISuomi

Bamse mukana Nenäpäivässä ❤

Bamse on paitsi maailman vahvin, myös maailman kiltein nalle. Hän on kaikkien lasten ystävä, ja haluaa auttaa lapsia ympäri maailman. Laitetaan yhdessä hyvä liikkelle!