Holiday Inn Resort Phuket Karon Beach

Hotelliesittely

  • WiFi

Rantahotelli, jossa on uima-altaita ja vesiliukumäkiä

Holiday Inn Resort Phuket Karon Beach -hotellissa asut muutaman minuutin kävelymatkan päässä rannalta Karon Beachin pohjoisosassa. Hotellilla on lähes kaikkea, mitä voit lomaltasi toivoa – kolme allasta, vesiliukumäki, ravintoloita ja spa. Aamiaisbuffet sisältyy hintaan.

Voit kävellä hotellilta Karon Beachin keskustaan noin vartissa ja tuk-tukilla olet perillä muutamassa minuutissa. Jos haluat vierailla Karonin yömarkkinoilla, voit kävellä sinne noin kymmenessä minuutissa.

Uima-allas ja sijainti lähellä rantaa

Sijainti lähellä rantaa mahdollistaa sen, että voit helposti vuorotella altaan ja rannan välillä. Hotellin pääuima-allas on 75 metriä pitkä ja kiemurtelee palmujen ja vehreyden ympäröimänä hotellin pihan läpi. Täältä löydät suosikkipaikkasi aurinkotuolilla uima-altaan reunan vieressä, voit tilata jotain kylmää juotavaa allasbaarista ja viettää lomaa päivä kerrallaan.

Aktiviteetteja lapsille, spa ja kuntosali

Jos matkustat lasten kanssa, hotellilla on lastenkerho, pelihuone erilaisine peleineen ja yhdessä uima-altaista on vesiliukumäki, jossa voit nauttia vauhdikkaasta menosta. Serenity Spa on hotellin rauhallinen keidas, jossa voit varata hetken yksinoloa rentouttavan vartalohoidon kera. Jos haluat treenata lomalla, käytettävissäsi on myös ympäri vuorokauden avoinna oleva kuntosali.

Aamiaisbuffet ja thaimaalaisia suosikkeja

Aamiaisbuffet sisältyy matkan hintaan ja aamiaisravintolan lisäksi Joe Kool's Pool Bar tarjoaa lounaan, päivällisen ja juomia. Hotellissa on myös Chef's Table -ravintola, jonka menu keskittyy thaimaalaisen ja aasialaisen keittiön herkkuihin.

  • Huoneita : 224

Lyhyesti hotellista

Rannalle
300 m - 450 m
Ulkouima-allas/Lastenallas
Kyllä/Kyllä
Keskustaan/Ostoksille
1 km/1 km
Ravintola/Baari
Kyllä/Kyllä
Matka lentokentältä
n. 1 t (Phuket)/3 t (Krabi)

Keskilämpötila Karon Beach

Yhteystiedot

Osoite
568 Patak Rd, Karon Muang, 83100 Phuket, Thailand
Puhelin
+66 76 358 666

Tärkeä tietää

Hotellialueen läpikulkuliikenne voi olla häiritsevää.

Huoneita
224
Alue
Ranta-alue
Pysäköinti
Kyllä
Maksuton pysäköinti
Kyllä
Pysäköinnin tyyppi
Pysäköintialue
WiFi
Kyllä
Maksuton WiFi huoneissa/huoneistoissa
Kyllä
Melutaso
Hieman häiritsevää
Liikenne
Paikallisliikennettä

Huoneet

Huonepalvelu lisämaksusta.

WiFi
Kyllä
Tallelokero
Kyllä
Maksuton tallelokero
Kyllä
Ilmastointi
Kyllä
Maksuton ilmastointi
Kyllä
Jääkaappi
Kyllä
Huonepalvelu
Kyllä
Kylpy/suihku ja wc
Kyllä

Ruoka ja juoma

Buffetaamiainen sisältyy hintaan. Vaihtoehtoisesti voit varata puolihoidon aamiaisella ja päivällisellä.

Hotellissa on seuraavat ravintolat ja baarit:

  • Horizon Restaurant – aamiaisravintola
  • Joe Kool's Pool Bar – avoinna lounas- ja päivällisaikaan
  • Chef's Table – avoinna lounaalla ja päivällisellä
  • Allasbaari
  • Champions Bar
Ravintola
Kyllä
Baari
Kyllä
Baareja
2
Allasbaari
Kyllä
Aamiainen
Buffet
Puolihoito
Kyllä
Ravintoloiden määrä
3

Etäisyydet

Ostoksille
1 km
Minimarket
1 km
Keskustaan
1 km

Ranta

Rannalle päästäkseen on ylitettävä vilkasliikenteinen tie.

Rannalle (etäisyys min.)
300 m
Rannalle (etäisyys max.)
450 m
Rannan tyyppi
Hiekkaranta

Uima-allas

Ulkouima-allas
Kyllä
Ulkouima-altaita
3
Lastenallas
Kyllä
Uima-allas
Kyllä
Vesiliukumäkiä
Kyllä

Rentoutuminen

Spa- ja vartalohoidot maksua vastaan.

Spa
Kyllä

Urheilu

Kuntosali
Kyllä

Palvelumme: TUI-sovellus ympäri vuorokauden

  • Aikavälillä 2025-11-01 - 2026-05-01
  • Aikavälillä 2026-05-01 - 2026-11-01

Palvelu TUI-sovelluksessa

TUI-sovellus on kätevin tapa saada yhteys TUIn oppaisiin – juuri silloin kun itse haluat, kellon ympäri. Sovelluksen Kysy oppailta -osiossa voit lähettää viestejä suomeksi ja vastaukset saat nopeasti, sekä ennen lomaa että sen aikana. Oppaat auttavat sinua varaamaan retkiä ja vuokraamaan auton, jakavat ravintolavinkkejä ja kertovat, mistä löydät kohteen parhaat ostospaikat tai hienoimmat rannat. Ja tietysti he ovat apunasi myös kaikissa käytännön asioissa – jotta sinulla olisi mukava ja rentouttava loma. Tavoitat oppaat kiireellisissä tapauksissa myös puhelimitse kellon ympäri.

Matkustaminen hotellille

Lentoaika

Suora lento Helsingistä Thaimaahan n. 12 t.

Kohteeseen on tarjolla useita eri lentovaihtoehtoja. Lentoajan näet varausvaiheessa.

Matka lentokentältä

Matka Phuketin lentokentältä lähimmälle hotellille kestää noin 1 t, Krabin lentokentältä noin 3–4 t. Huomioi, että kuljetusajat ovat arvioituja ja riippuvat paljon liikenteestä.

Varaa bussikuljetus tai yksityinen kuljetus lisäpalveluna. Varausvaiheessa näet saatavilla olevat kuljetusvaihtoehdot.

Lue lisää lentokenttäkuljetuksesta »

Etäisyydet

Ostoksille
1 km
Minimarket
1 km
Keskustaan
1 km

Ranta

Rannalle päästäkseen on ylitettävä vilkasliikenteinen tie.

Rannalle (etäisyys min.)
300 m
Rannalle (etäisyys max.)
450 m
Rannan tyyppi
Hiekkaranta

Asiakasarviot

TUIn asiakasarviot

8 / 10

30 Asiakasarviota
  • Siivous
    7.9 / 10
  • Ruoka
    7.6 / 10
  • Uima-allas ja allasalue
    8.4 / 10
  • Hotellipalvelu
    8.8 / 10
  • Huone
    8.1 / 10

Päivitetty: 14.04.2025

Taikku25

  • 8 / 10
Henkilökunta todella ystävällistä, huoneet ja muu miljöö siistiä. Hotelli päivitys remontin tarpeessa, suurimmat puutteet uima altailla esim raput rikki ja altaissa laattoja irti.

Perustason hotelli

  • 7 / 10
Hotelli sijaitsee isohkon tien varressa, päästäksesi rannalle sinun tulee ylittää tämä tie. Siitä on jonkin verran haittaa varsinkin ruuhkaisina aikoina. Kaupunkiin pääsee ilman tien ylittämistä, mutta joudut silti kävelemään 500-700m vilkkaan tien vierustaa.

Hotellin henkilökunta oli avuliasta ja heidän englantinsa oli tyydyttävällä tasolla, eli kommunikointi kyllä onnistui hyvin.

Hotellin yleisten tilojen siisteys oli hyvää mutta huoneiden siisteys sekä pyyhkeiden kunto oli heikohkoa (eli oli paljon likatahroja mm. pyyhkeissä yms). Parvekkeella ei juuri tullut oltua johtuen siitä että parveke oli sen verran likainen (paljon linnunkakkaa). Myöskään huoneen parvekkeen oven lukko ei toiminut.

Aamupala oli ihan hyvä ja runsas. Tarjolla oli useita erilaisia thaimaalaisia ruokia ja ne vaihtelivat päivittäin. Mehuja oli tarjolla 4-5 erilaista ja ne olivat hyviä. Ainoa miinus oli makeat aamupalat jotka eivät maistuneet oikein miltään. Pekonia ei ollut saatavilla.


Hotellin hinnat juomien ja ruokien suhteen olivat todella korkeita laatuunsa sekä paikalliseen hintatasoon verrattuna. Hinnat ilmoitettiin aina ilman 10% palvelumaksua sekä 7% veroa, eli käytännössä kaikkiin hintoihin tuli lisätä 17% lisää.

Hotellin huonepalvelusta tilatut ruuat eivät vastanneet sitä mitä tilattiin. Esimerkiksi kun tilasimme leivitettyjä kanan fileitä saimme perusnugetteja sekä tilaamastamme pizzasta tuntui puuttuvan suurinosa täytteistä ja se tuli käytännössä kylmänä ja aavistuksen raakana.

Loma

  • 9 / 10
Hotelli oli iso. Aamupalalle ei ollut tungosta mut meteliä oli. 3 torakka löytyi 2viikon aikana. Henkilökunta oli ystävällisiä.

Huone

  • 9 / 10
Henkilökunta oli ystävällinen. Huone oli siisti, puute oli että parvekkeella ei ollut kuivaustelinettä johon olisi saanut märät vaatteet kuivumaan.

Destination Resort Karon beach

  • 3 / 10
Poolvattnet var simodugligt, grönaktigt och grumligt. Det flöt en hinna av smuts i poolerna. Blev lite klarare i slutet av vistelsen när dom hällde kanistervis med någon svartbrun vätska i. Poolbräder var lösa och söndriga och stod opp. Stolarna i matsalen var väldigt smutsiga, endel hade fågelavföring på sej. Ocean restaurangen var stängd. Man kunde beställa mat och äta vid poolen men ingen restaurang. Poolbaren i poolen var stängd. Det rann något vått längs taket och väggen i badrummet. Handdukarna var gamla och utslitna, trådarna bara hängde när dom var så slitna. Wifin i rummet fungerade dåligt. Man måste stå nära dörren då funka den lite bättre. Och balkongen hade vi ut mot den livligt trafikerade vägen så där kunde man inte alls sitta och det var tråkigt för vi betalade ännu extra för den!!!
Personalen var vänlig och hjälpsam, stort plus till dem. Och ett stort plus till trafikvakten som hjälpte över vägen för trafiken var verkligen livlig.

Kolera-altaat

  • 1 / 10
Kerroin jo aiemmin hotellin tasosta.
Joka asiasta näki, että hotellissa ei ole kaikki kunnossa. Ilmeisesti kaikessa säästetään ja toisaalta kukkia ja kasveja istutetaan, kun uima-altaat ovat äärimmäisen likaiset ja rikkinäisiä terassilaudoituksia on joka puolella.
Tilasin kerran ruokaa sovelluksen kautta huoneeseen ja 1,5h jälkeen menin kyselemään aterian perään. Olivat kuulemma vasta saaneet tilauksen ja ilman suurempia anteeksipyyntöjä sanoivat toimittavansa tilauksen nyt keittiöön. Meillä meni perheen kanssa aikataulut aivan sekaisin siltä päivältä.
Toisella kertaa kävin tilaamassa drinkit huoneeseen. Eipä kuulunut 45minuuttiin. Menin kyselemään perään ja nainen tokaisi unohtaneensa tilauksen. Sanoi tuovansa huoneeseen. Odottelin 20 minuuttia huoneessa, eikä kuulunut vieläkään. Lähdin taas baariin ja nainen tuli silloin juomien kanssa vastaan. Ei anteeksipyyntöjä eikä mitään kompensaatiota.
Täysin erilaista palvelua ja hotellin toimintaa, kuin missään muussa thaimaan, vietnamin, malesian tai singaporen hotelleissa missä olemme vaimoni kanssa vierailleet.

Nautinnollinen ja rentouttava loma

  • 9 / 10
Ihana ja avulias henkilökunta. Saimme apua, kun puhelin oli kadonnut päivän aikana ja henkilökunnan avulla saimme sen samana iltana takaisin

Kunnostusta vailla

  • 3 / 10
Ei ollut kuvauksen mukainen ja huonossa kunnossa.

Kohtalainen

  • 5 / 10
Kuntosalin kaikki aerobiset laitteet olivat epäkunnossa. Uima-allasalueiden komposiittilaudoitukset olivat rikkinäiset ja aiheuttivat jopa vaaratilanteita. Uima-altaan puhdistusjärjestelmä oli rikki ja korvattu varsin kyseenalaisella laitteella. Altaan vesirajan oli limainen ja myös altaan pohja tuntui likaisesta. Respassa oli vain yksi kielitaitoinen työntekijä. Huoneemme ei vastannut varaustamme, saimme kuitenkin vaihdettua sen kelvollisempaan. Huoneen siivous ja siivouspalvelu oli ainoa positiivisen erityismaininnan ansaitseva asia.

Pettynyt hotelliin

  • 1 / 10
Englannin taso oli huono ja välillä sai vääntää rautalangasta asioita ravintolassa ja respassa.
Aamujoogan opettaja oli kerran unohtanut että on joogatunti.
Respa sanoi joogan kestävän tunnin kun se kesto oli aina 30 min. Aina ollessani joogatunnilla, henkilökunta otti minusta kuvia kysymättä minulta lupaa asiasta. En pitänyt tätä miellyttävänä.
Tarjoilijat eivät monena kertana osanneet ottaa tilauksia oikein ylös, ”no olives” ei mennyt perille viitenä eri kertana kun tilasin kreikkalaista salaattia.
Hotellilla ei kerrottu koskaan mistä mikäkin asia löytyy (löysimme esim. itse sattumalta yhden altaista vasta loman puolivälissä).
Vain ¼ ravintolasta oli auki lomamme aikana, joten jouduimme syömään jokaisen illallisen altaan vieressä olevassa ravintolassa jossa soi joka päivä musiikki todella kovalla. Illalliskupongeissa oli neljän ravintolan logot, joten odotimme että valinnanvaraa olisi ollut enemmän.
Saimme eri päivinä eri menuita, emmekä ymmärtäneet mikä ruoka kuuluu ja milloin puolihoitoon ja mikä ei.
Huoneet siivottiin joka päivä, mutta meiltä puuttui usein pyyhkeitä, lakanoita ei vaihdettu moneen päivään, kylpyhuoneemme haisi useasti vaikka mainitsimme asiasta, eikä käytettyjä astioita viety päivän aikana pois huoneemme ulkopuolelta, vaan ne saattoivat olla ovemme ulkopuolella muutaman päivän.
Laudoitus altailla oli monessa paikkaa rikki jonka takia piti astella varovasti jottei kaatuisi.
Kuntosalin neljä juoksumattoa oli rikki eikä ylätalja toiminut. Muut laitteet olivat vanhoja ja kulahtaneita nekin. Kahvakuulat olivat vain hyvin kevyitä. Ts. Sali ei vastannut mitenkään odotuksia.
Joidenkin altaiden vesi oli likaista ja niiden altaiden seinät niin vihreitä että niiden seinien likaan pystyi raaputtamaan oman nimensä.
Huoneemme puhelin ei toiminut.
Palvelun laatu oli todella vaihtelevaa yleisesti.