Miten lisään peruutus- ja muutosturvan varaukselleni?
Peruutus- ja muutosturva voidaan lisätä varaukselle vain avoimen oston ollessa voimassa (1 vuorokauden sisällä varauksesta, jos lähtöön on yli 45 vuorokautta). Voit lisätä turvan joko matkavarauksen yhteydessä, myTUI -sivulla tai soittamalla asiakaspalveluumme. Jos olet maksanut varausmaksun tai koko matkan hinnan, turvan lisääminen onnistuu ainoastaan asiakaspalvelumme kautta.
Peruutus- ja muutosturva on sitova, eikä sitä voi jälkikäteen poistaa varaukselta. TUIn muutos- ja peruutusturva on saatavilla vain lomalennoilla toteutettaviin matkapaketteihin sekä pelkän lennon varauksiin.
Lue lisää TUIn peruutus- ja muutosturvasta lomalennoilla.
Lisää kysymyksiä aiheesta Vakuutukset ja matkaehdot
-
Kuinka paljon matkan peruuttaminen maksaa?
Lue lisää -
Mikä TUIn muutos- ja peruutusturva on?
Lue lisää -
Mistä löydän matkaehdot?
Lue lisää -
Miten hintatakuu toimii?
Lue lisää -
Miten lisään Allianzin matkavakuutuksen varaukselleni?
Lue lisää -
Miten peruutan matkani lääkärintodistuksella?
Lue lisää -
Miten saan todistuksen siitä, etten ollut lennolla?
Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.