En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen?
Teemme parhaamme, jotta lomasi sujuisi ongelmitta ja vastaisi odotuksiasi. On tärkeää, että kerrot jo lomasi aikana oppaillemme mahdollisista epäkohdista, koska useimmat virheet voidaan korjata paikan päällä. Jos et ole ilmoittanut virheestä oppaalle loman aikana, ei sinulla ole matkaehtojen mukaan oikeutta korvaukseen matkan jälkeen. Jos virhe on ollut sellainen, jota emme ole onnistuneet korjaamaan loman aikana ilmoituksestasi huolimatta, voit tehdä reklamaation matkan jälkeen.
Huomaa, että:
- Kirjallinen reklamaatio matkasta tulee esittää kohtuullisen ajan sisällä siitä kun havaitsit virheen.
- Jos haluat tehdä reklamaation ennen matkaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Laadunkehitysosastomme vastaa reklamaatioon, kun asian edellyttämät selvitykset on tehty. Tällä hetkellä käsittelyaikamme on enintään 6 viikkoa.
- Mikäli sinulla on kysyttävää jo tehdystä reklamaatiosta, voit ottaa meihin yhteyttä numerossa 09 3158 6641. Olemme avoinna arkisin maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 10.00–12.00. Jos et ole vielä tehnyt reklamaatiota, pyydämme sinua tekemään sen alla olevan linkin kautta.
Lähetä lomaa koskeva reklamaatio täyttämällä reklamaatiolomake. Lomake avautuu painamalla alla olevaa linkkiä. Täytä lomake huolellisesti. Voit myös lisätä kuvan tai muun liitetiedoston lomakkeeseen.
Tärkeää tietoa
Matkanjärjestäjä noudattaa korvausasioissa Yleisiä matkapakettiehtoja ja Kuluttajariitalautakunnan suosituksia.
TUI Finland
Laadunkehitys
Konepajankuja 3
00510 Helsinki
Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute
- En ole tyytyväinen autonvuokraukseen, mitä teen Lue lisää
- En ole tyytyväinen Mozion kautta varaamaani kuljetukseen, mitä teen? Lue lisää
- En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä? Lue lisää
- En ole tyytyväinen varaamaani retkeen, mitä teen? Lue lisää
- Lentoni myöhästyi, mitä vaihtoehtoja minulla on? Lue lisää
- Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
- Miten voin antaa palautetta matkastani? Lue lisää
- Mitä teen, kun laukkuni ei tullut perille tai se on vahingoittunut? Lue lisää
- Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen? Lue lisää
- Voinko nähdä reklamaationi tilan? Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.