Hero
Matkan jälkeen

Palaute

En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä?

Jos matkapakettisopimusta/valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Verkkokaupasta matkan ostaneen asiakkaan on mahdollista viedä asiansa myös Euroopan komission ODR-foorumiin. Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeen mukaan suomalaisen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi. ODR-foorumiin täytettävä yrityksen sähköpostiosoite on qualityaftertravel@tui.fi

Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute

  • En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen? Lue lisää
  • Mistä saan todistuksen lennon viivästymisestä? Lue lisää
  • Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
  • Miten voin antaa palautetta matkastani? Lue lisää
  • Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen? Lue lisää

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä