Hero
Matkan jälkeen

Palaute

En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen?

Teemme parhaamme, jotta lomasi sujuisi ongelmitta ja vastaisi odotuksiasi. On tärkeää, että kerrot jo lomasi aikana oppaillemme mahdollisista epäkohdista, koska useimmat virheet voidaan korjata paikan päällä. Jos et ole ilmoittanut virheestä oppaalle loman aikana, ei sinulla ole matkaehtojen mukaan oikeutta korvaukseen matkan jälkeen. Jos virhe on ollut sellainen, jota emme ole onnistuneet korjaamaan loman aikana ilmoituksestasi huolimatta, voit tehdä reklamaation matkan jälkeen.

Huomaa, että:

  • Kirjallinen reklamaatio matkasta tulee esittää kohtuullisen ajan sisällä siitä kun havaitsit virheen. 
  • Jos haluat tehdä reklamaation ennen matkaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Jos reklamaatiosi koskee lentomatkaa, vahingoittunutta tai kadonnutta matkatavaraa, voit tehdä reklamaation TUI fly- ja TUI Airways -lentoyhtiöille täyttämällä reklamaatiolomakkeen. Lomake avautuu painamalla sivun alalaidassa olevaa linkkiä. Muiden lentoyhtiöiden yhteystiedot löydä täältä ».
  • Jos reklamaatiosi koskee CarTrawlerin kautta vuokrattua autoa, löydät yhteystiedot reklamaatiota varten täältä ».
  • Jos asiasi koskee sairastumista, onnettomuutta tai varkautta matkan aikana, ota yhteyttä matkavakuutusyhtiöösi. Jos sinulla on Allianzin matkavakuutus kauttamme, löydät yhteystiedot korvaushakemuksen tekemiseen täältä ».
  • Laadunkehitysosastomme vastaa reklamaatioon, kun asian edellyttämät selvitykset on tehty. Tällä hetkellä käsittelyaikamme on enintään 6 viikkoa.

Lähetä lomaa koskeva reklamaatio täyttämällä reklamaatiolomake. Lomake avautuu painamalla alla olevaa linkkiä. Täytä lomake huolellisesti. Voit myös lisätä kuvan tai muun liitetiedoston lomakkeeseen.

Reklamaatiolomakkeeseen

 

Tärkeää tietoa

Matkanjärjestäjä noudattaa korvausasioissa Yleisiä matkapakettiehtoja ja Kuluttajariitalautakunnan suosituksia.

TUI Finland
Laadunkehitys
Konepajankuja 3
00510 Helsinki

Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute

  • En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä? Lue lisää
  • Mistä saan todistuksen lennon viivästymisestä? Lue lisää
  • Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
  • Miten voin antaa palautetta matkastani? Lue lisää
  • Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen? Lue lisää

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä