Hero
Matkan jälkeen

Palaute

Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen?

Mikäli et saanutlennolleetukäteentilaamiasi tax free-tuotteita, tilauksesi on puutteellinen tai jokintuote on viallinen, olethan jo lennonaikanayhteydessämatkustamohenkilökuntaan

Matkan jälkeen voit antaa palautetta tax free-tilauksestasi lentoyhtiön tax free-yhtiölle, jolta tuotteet on tilattu. 

Löydät yhteystiedot käyttämiemme lomalentoyhtiöiden tax free-myymälöihin täältä. Jos matkustit reittilennolla, olethan yhteydessä lentoyhtiöösi. 

Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä