Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen?
Mikäli et saanutlennolleetukäteentilaamiasi tax free-tuotteita, tilauksesi on puutteellinen tai jokintuote on viallinen, olethan jo lennonaikanayhteydessämatkustamohenkilökuntaan.
Matkan jälkeen voit antaa palautetta tax free-tilauksestasi lentoyhtiön tax free-yhtiölle, jolta tuotteet on tilattu.
Löydät yhteystiedot käyttämiemme lomalentoyhtiöiden tax free-myymälöihin täältä. Jos matkustit reittilennolla, olethan yhteydessä lentoyhtiöösi.
Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute
- En ole tyytyväinen autonvuokraukseen, mitä teen Lue lisää
- En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen? Lue lisää
- En ole tyytyväinen Mozion kautta varaamaani kuljetukseen, mitä teen? Lue lisää
- En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä? Lue lisää
- En ole tyytyväinen varaamaani retkeen, mitä teen? Lue lisää
- Lentoni myöhästyi, mitä vaihtoehtoja minulla on? Lue lisää
- Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
- Miten voin antaa palautetta matkastani? Lue lisää
- Mitä teen, kun laukkuni ei tullut perille tai se on vahingoittunut? Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.