Hero
Matkan jälkeen

Palaute

Miten voin antaa palautetta matkastani?

Lähetämme matkavaraukselle ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen palautekyselyn viikon sisällä kotiinpaluusta. Palautekyselyssä voit arvioida, miten matkasi sujui ja antaa meille kommentteja ja parannusehdotuksia. 

Mikäli et ole vastaanottanut palautekyselyä, tarkistathan myös sähköpostisi mainos- ja roskapostikansiot. Kysely lähetetään automaattisesti eikä sen uudelleenlähettäminen ole mahdollista. Jos sinulla on palaute, johon haluat vastauksen, voit olla yhteydessä laadunkehitysosastoomme. 

Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute

  • En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä? Lue lisää
  • Mistä saan todistuksen lennon viivästymisestä? Lue lisää
  • Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
  • Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen? Lue lisää

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä