Hero
Matkan jälkeen

Palaute

En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä?

Jos matkapakettisopimusta/valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute

  • En ole tyytyväinen autonvuokraukseen, mitä teen Lue lisää
  • En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen Mozion kautta varaamaani kuljetukseen, mitä teen? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen varaamaani retkeen, mitä teen? Lue lisää
  • Lentoni myöhästyi, mitä vaihtoehtoja minulla on? Lue lisää
  • Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
  • Miten voin antaa palautetta matkastani? Lue lisää
  • Mitä teen, kun laukkuni ei tullut perille tai se on vahingoittunut? Lue lisää
  • Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen? Lue lisää
  • Voinko nähdä reklamaationi tilan? Lue lisää
Hero

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Kokeile uutta hakua

Hakuehdotuksia

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä