Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen?
Mikäli et saanut etukäteen tilaamiasi tax free-tuotteita, tilauksesi on puutteellinen tai jokintuote on viallinen, olethan jo lennon aikana yhteydessä matkustamohenkilökuntaan.
Matkan jälkeen voit antaa palautetta tax free-tilauksestasi lentoyhtiön tax free-yhtiölle, jolta tuotteet on tilattu.
Löydät yhteystiedot käyttämiemme lomalentoyhtiöiden tax free-myymälöihin täältä. Jos matkustit reittilennolla, olethan yhteydessä lentoyhtiöösi.
Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute
- En ole tyytyväinen autonvuokraukseen, mitä teen Lue lisää
- En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen? Lue lisää
- En ole tyytyväinen Mozion kautta varaamaani kuljetukseen, mitä teen? Lue lisää
- En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä? Lue lisää
- En ole tyytyväinen varaamaani retkeen, mitä teen? Lue lisää
- Lentoni myöhästyi, mitä vaihtoehtoja minulla on? Lue lisää
- Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
- Miten voin antaa palautetta matkastani? Lue lisää
- Mitä teen, kun laukkuni ei tullut perille tai se on vahingoittunut? Lue lisää
- Voinko nähdä reklamaationi tilan? Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.