Alennukset ja kampanjat

Vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Muut kysymykset

Mihin kohtaan syötän kampanjatunnuksen?

Jos sinulla on kampanjatunnus, voit hyödyntää sen varauksen teon yhteydessä. Kampanjatunnus syötetään viimeisessä "Varaa"-vaiheessa, sivun ylälaidassa, kohdassa jossa lukee "Onko sinulla kampanjatunnus? Voit syöttää sen tähän". Tämän jälkeen klikkaa painiketta "Valmis". Alennus päivittyy varauksellesi.

Huomioithan, että kampanjatunnusten voimassaoloaika on rajoitettu eikä alennusta ole mahdollista saada, jos kampanja-aika on jo päättynyt. 

Ongelmatilanteissa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

Mistä löydän tarjoukset?

Tarjouksemme löytyvät täältä. Kannattaa käydä tykkäämässä meistä myös Facebookissa, sillä julkaisemme tarjouksia myös siellä.

Lisäksi voit tilata uutiskirjeemme, jolloin saat tiedon uutuuksista ja tarjouksista ensimmäisten joukossa. 

Miten saan TUIn tarjouksia ja uutisia sähköpostiini?

TUI lähettää asiakkailleen ajankohtaisista asioista kuten myynnin avauksista ja tarjouksista tietoa uutiskirjeellä. Voit tilata uutiskirjeen täältä

Voit missä vaiheessa tahansa perua tilauksen uutiskirjeen lopusta löytyvästä peruutuslinkistä.

Olen Scandic Friends -jäsen. Voinko kerätä pisteitä TUIn matkoista?

Kyllä! Scandic Friends -jäsenenä ansaitset 1 Scandic-bonuspisteen jokaista 0,10 euroa kohden matkasi kokonaishinnasta laskettuna. Voit kerätä pisteitä kaikista TUIn lomalennoilla toteutettavista matkoista. 

Jotta voit kerätä pisteitä lomamatkastasi tulee sinun seurata näitä ohjeita: 

  • Kun haluat varata matkan, siirry TUIn sivustolle Scandicin sivustolta tai Scandic Friends -uutiskirjeestä löytyvän erillisen linkin kautta. On tärkeää, että varaus tehdään nimenomaan Scandicin oman linkin kautta, sillä muuten matkavarauksestasi ei voi ansaita Scandicin pisteitä. 
  • Lisää Scandic Friends -jäsennumerosi TUI-tilillesi. Jos sinulla ei vielä ole TUI-tiliä, luo uusi tili. Jäsennumero lisätään tilillesi "Asetukset" -välilehdellä "Kumppanit" -kohdasta. 

Scandic Friends -pisteilläsi voit ostaa TUIn lahjakortteja Scandic Friends Shop -verkkokaupassa.  

Lue lisää tarjouksistamme Scandic Friends -jäsenille täällä. 

Saammeko ryhmäalennusta?

 Alle 30 hengen ryhmille suosittelemme porukkatarjoustamme, jossa 10 matkustaa 9 hinnalla. Lue lisää porukkatarjouksesta ja sen ehdoista täältä. 

Ryhmäalennuksen voi saada, jos matkaan on lähdössä vähintään 30 normaalin hinnan maksavaa asiakasta. Ryhmäalennusta ei myönnetä kaikista lähdöistä. Sesonkiaikoina (esim. joulu ja uusi vuosi, hiihtoloma, syysloma, pääsiäinen) alennuksia ei voi saada, eikä niitä myönnetä pelkistä lennoista tai reittilennoilla toteutettavista matkoista. Jos olet kiinnostunut ryhmämatkoista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä tarjous!

Lue lisää ryhmämatkoista täällä

Aiheet

Valitse alla olevista aiheista löytääksesi vastauksen kysymykseesi.

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä