Hero
Matkan jälkeen

Palaute

Voinko nähdä reklamaationi tilan?

Jos olen tehnyt reklamaation, voinko nähdä sekä reklamaation että sen tilan TUI-sovelluksessa?
Kyllä – sekä valitus että sen tila näkyvät suoraan TUI-sovelluksessa.

Pitääkö minun olla kirjautuneena sovellukseen?
Ei tarvitse. Riittää, että olet lisännyt varauksesi sovellukseen – tämän voi tehdä ilman kirjautumista.

Miten löydän valitukseni sovelluksesta?
Noudata näitä helppoja ohjeita:

  1. Avaa TUI-sovellus
  2. Napauta varaustasi
  3. Vieritä sivun alareunaan ja napauta "Ota yhteyttä"
  4. Valitse vaihtoehto "Näytä olemassa oleva reklamaatio"

 Mitä näen, kun avaan reklamaationi?

Näet listan kaikista lähettämistäsi reklamaatioista – sekä matkan aikana että sen jälkeen.
Kun napautat reklamaatiota, näet mihin aiheeseen se liittyy ja mikä on sen nykyinen tila.

Mitä eri tiloja valituksellani voi olla?
Sovelluksessa valituksellasi voi olla eri tiloja, kuten:

  • Vastaanotettu: Olemme vastaanottaneet valituksesi, ja se on käsittelyjonossamme.
  • Käsittelyssä: Asiantuntijamme työskentelee asiasi parissa.
  • Odottaa asiakastietoja: Tarvitsemme sinulta lisätietoja voidaksemme jatkaa käsittelyä.
  • Päättynyt: Reklamaatiosi on nyt käsitelty loppuun.

Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute

  • En ole tyytyväinen autonvuokraukseen, mitä teen Lue lisää
  • En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen Mozion kautta varaamaani kuljetukseen, mitä teen? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen varaamaani retkeen, mitä teen? Lue lisää
  • Lentoni myöhästyi, mitä vaihtoehtoja minulla on? Lue lisää
  • Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
  • Miten voin antaa palautetta matkastani? Lue lisää
  • Mitä teen, kun laukkuni ei tullut perille tai se on vahingoittunut? Lue lisää
  • Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen? Lue lisää
Hero

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Kokeile uutta hakua

Hakuehdotuksia

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä