Mitä teen, kun tilasin lahjakortin, mutta en ole saanut sitä sähköpostiini?
Lahjakortti saattaa sähköpostisi asetuksista riippuen joutua mainos- tai roskapostikansioon. Tarkistathan vielä nämä kansiot.
Mikäli vieläkään et löydä lahjakorttia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarvitsemme viite- ja tapahtumanumeron kuitista, jonka sait lahjakorttia ostaessasi. Näiden tietojen avulla pystymme lähettämään sähköisen lahjakortin sinulle uudestaan.
Jos sait lahjakortin rahanpalautuksena aiemmasta matkasta, et ole saanut lahjakortista erillistä kuittia, vaan tarvitsemme peruuntuneen matkan varausnumeron.
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.