Hero
Varaukseni, maksut ja matkaliput

Maksutavat

Miten ilmoitan tilinumeroni rahanpalautusta varten?

Rahanpalautus tehdään aina samalle maksutavalle, jota käytit matkaa maksaessasi. Käsittelemme kaikki palautukset mahdollisimman nopeasti, yleensä viiden (5) arkipäivän sisällä.

Käyttämästäsi maksutavasta riippuen voi olla, että tarvitsemme tilinumerosi rahanpalautuksen käsittelyä varten: 

  • Jos maksoit matkasi luottokortilla, mahdollinen rahanpalautus suoritetaan automaattisesti samalle luottokortille, jolla matka on maksettu. 
  • Jos maksoit matkasi tilisiirrolla käyttäen tilinumeroa ja viitenumeroa pyydämme sinua ilmoittamaan tilinumerosi palautusta varten Pankkiyhteystieto-lomakkeella. Sama koskee verkkopankissa, nettisivujemme kautta tehtyjä suoramaksuja, jotka suoritettiin ennen 1.1.2023. 
  • Jos maksoit matkasi verkkopankin kautta nettisivuillamme (suoramaksu) 1.1.2023 jälkeen, rahanpalautus suoritetaan automattisesti samalle tilille, jolta matka maksettiin, eikä tilinumeroa tarvitse erikseen meille ilmoittaa. 
  • Mikäli matkasi on kokonaan tai osittain maksettu TUIn lahjakortilla, saat lahjakortilla maksetun summan uuden lahjakortin muodossa. TUIn lahjakortit ovat voimassa 3 vuotta. 

Lue lisää tarjoamistamme maksutavoista.

Lisää kysymyksiä aiheesta Maksutavat

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä