Hero
Matkan jälkeen

Palaute

Lentoni myöhästyi, mitä vaihtoehtoja minulla on?

Jos lentosi viivästyi meno- tai paluumatkalla, ota yhteyttä lentoyhtiöön, jolla matkustit.

Lue lisää lentojen myöhästymisistä, tiedotuksesta viivästymistilanteissa sekä mahdollisista korvauksista.

Jos tarvitset todistuksen lennon viivästymisestä esimerkiksi vakuutusyhtiölle, ota yhteyttä lentoyhtiöön, jolla matkustit. Todistusta ei lähetetä automaattisesti. 

Löydät eri lentoyhtiöiden yhteystiedot täältä.

Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute

  • En ole tyytyväinen autonvuokraukseen, mitä teen Lue lisää
  • En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen Mozion kautta varaamaani kuljetukseen, mitä teen? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä? Lue lisää
  • En ole tyytyväinen varaamaani retkeen, mitä teen? Lue lisää
  • Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön? Lue lisää
  • Miten voin antaa palautetta matkastani? Lue lisää
  • Mitä teen, kun laukkuni ei tullut perille tai se on vahingoittunut? Lue lisää
  • Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen? Lue lisää
  • Voinko nähdä reklamaationi tilan? Lue lisää
Hero

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Kokeile uutta hakua

Hakuehdotuksia

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä