Lentoni myöhästyi, mitä vaihtoehtoja minulla on?
Jos lentosi viivästyi meno- tai paluumatkalla, ota yhteyttä lentoyhtiöön, jolla matkustit.
Jos tarvitset todistuksen lennon viivästymisestä esimerkiksi vakuutusyhtiölle, ota yhteyttä lentoyhtiöön, jolla matkustit. Todistusta ei lähetetä automaattisesti.
Lisää kysymyksiä aiheesta Palaute
-
En ole tyytyväinen autonvuokraukseen, mitä teen
Lue lisää -
En ole tyytyväinen matkaani, mitä teen?
Lue lisää -
En ole tyytyväinen Mozion kautta varaamaani kuljetukseen, mitä teen?
Lue lisää -
En ole tyytyväinen reklamaationi ratkaisuun, mitä voin tehdä?
Lue lisää -
En ole tyytyväinen varaamaani retkeen, mitä teen?
Lue lisää -
Miten ilmoitan vahingosta Allianz -vakuutusyhtiöön?
Lue lisää -
Miten voin antaa palautetta matkastani?
Lue lisää -
Mitä teen, kun laukkuni ei tullut perille tai se on vahingoittunut?
Lue lisää -
Mitä teen jos tax free-tilaustani ei toimitettu tai tilaus on puutteellinen?
Lue lisää -
Voinko nähdä reklamaationi tilan?
Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.