Mistä saan varausnumeron?
TUIn varausnumero koostuu seitsemästä (7) tai kahdeksasta (8) numerosta. Löydät varausnumerosi varausvahvistuksestasi, jonka olet saanut meiltä sähköpostitse.
Jos et löydä varausnumeroasi sähköpostistasi, voit soittaa asiakaspalveluumme. Huomioithan, että olemme vaitiolovelvollisia, emmekä voi antaa varausnumeroa suoraan puhelimessa, vaan joudumme tunnistamaan asiakkaamme ensin. Yleinen käytäntö on, että lähetämme varausvahvistuksen, josta matkan varausnumero ilmenee, varauksella olevaan sähköpostiosoitteeseen. Jos olet valinnut kotiin postitettavan lipun, saat varauksella olevaan osoitteeseen vahvistuksen, jonka oikeasta yläkulmasta ilmenee matkan varausnumero.
Lisää kysymyksiä aiheesta Varaukseni
- Haittaako, jos nimeni on väärin kirjoitettu lentolippuun? Lue lisää
- Järjestääkö TUI laskettelumatkoja? Lue lisää
- Kuka voi tehdä varaukselle muutoksia? Lue lisää
- Mistä löydän tietoa häämatkoista? Lue lisää
- Mistä saan varausvahvistuksen? Lue lisää
- Mistä tiedän, että varaukseni on mennyt läpi? Lue lisää
- Miten kaksiosainen sukunimi merkitään varaukselle? Lue lisää
- Miten myTUI-sivuille kirjaudutaan? Lue lisää
- Miten syntymätön lapsi merkitään varaukselle? Lue lisää
- Miten TUI työskentelee kestävän matkailun hyväksi? Lue lisää
- Miten vahvistan varaukseni? Lue lisää
- Miten voin muuttaa varauksellani olevia yhteystietoja? Lue lisää
- Miten voin varata yhdistelmäloman? Lue lisää
- Voinko jättää majoituksestamme toivomuksen? Lue lisää
- Voinko vaihtaa matkan ajankohtaa, hotellia tai kohdetta? Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.