Voinko vaihtaa matkan ajankohtaa, hotellia tai kohdetta?
Jos haluat vaihtaa matkan ajankohtaa, hotellia tai kohdetta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Matkan muutoksesta peritään palveluhinnastomme mukainen maksu.
Jos olet valinnut TUIn peruutus- ja muutosturvan lomalennolle tekemäsi varauksen kaikille matkustajille, voit muuttaa varaustasi yhden kerran kuluitta normaalihintaiseen, lomalennolla toteutettavaan matkaan, kun matkalle lähtöön on yli 30 päivää. Lue lisää TUIn peruutus- ja muutosturvasta.
Lisää kysymyksiä aiheesta Varaukseni
- Haittaako, jos nimeni on väärin kirjoitettu lentolippuun? Lue lisää
- Järjestääkö TUI laskettelumatkoja? Lue lisää
- Kuka voi tehdä varaukselle muutoksia? Lue lisää
- Mistä löydän tietoa häämatkoista? Lue lisää
- Mistä saan varausnumeron? Lue lisää
- Mistä saan varausvahvistuksen? Lue lisää
- Mistä tiedän, että varaukseni on mennyt läpi? Lue lisää
- Miten kaksiosainen sukunimi merkitään varaukselle? Lue lisää
- Miten myTUI-sivuille kirjaudutaan? Lue lisää
- Miten syntymätön lapsi merkitään varaukselle? Lue lisää
- Miten TUI työskentelee kestävän matkailun hyväksi? Lue lisää
- Miten vahvistan varaukseni? Lue lisää
- Miten voin muuttaa varauksellani olevia yhteystietoja? Lue lisää
- Miten voin varata yhdistelmäloman? Lue lisää
- Voinko jättää majoituksestamme toivomuksen? Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.