Hero
Varaukseni, maksut ja matkaliput

Varaukseni

Mistä tiedän, että varaukseni on mennyt läpi?

Varauksesi on mennyt läpi, kun varausjärjestelmä antaa sinulle varausnumeron. Lähetämme varauksesta automaattisesti vahvistuksen myös sähköpostitse ja tekstiviestillä. Jos yritit varata matkaa, mutta et saanut vahvistusta/varausnumeroa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kirjoitathan saamasi varausnumeron muistiin siltä varalta, että varausvahvistus jostain syystä ei tule perille/yhteystiedoissasi varauksella on virhe. 

Huomioithan, että matkavarauksesi on vahvistettu vasta kun varausmaksu on maksettu. Mikäli varausmaksua ei suoriteta ajoissa, varauksesi peruuntuu automaattisesti. 

Lisää kysymyksiä aiheesta Varaukseni

Etkö löytänyt vastausta?

Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.

Ota yhteyttä