Mistä tiedän, että varaukseni on mennyt läpi?
Varauksesi on mennyt läpi, kun varausjärjestelmä antaa sinulle varausnumeron. Lähetämme varauksesta automaattisesti vahvistuksen myös sähköpostitse ja tekstiviestillä. Jos yritit varata matkaa, mutta et saanut vahvistusta/varausnumeroa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kirjoitathan saamasi varausnumeron muistiin siltä varalta, että varausvahvistus jostain syystä ei tule perille/yhteystiedoissasi varauksella on virhe.
Huomioithan, että matkavarauksesi on vahvistettu vasta kun varausmaksu on maksettu. Mikäli varausmaksua ei suoriteta ajoissa, varauksesi peruuntuu automaattisesti.
Lisää kysymyksiä aiheesta Varaukseni
- Haittaako, jos nimeni on väärin kirjoitettu lentolippuun? Lue lisää
- Järjestääkö TUI laskettelumatkoja? Lue lisää
- Kuka voi tehdä varaukselle muutoksia? Lue lisää
- Mistä löydän tietoa häämatkoista? Lue lisää
- Mistä saan varausnumeron? Lue lisää
- Mistä saan varausvahvistuksen? Lue lisää
- Miten kaksiosainen sukunimi merkitään varaukselle? Lue lisää
- Miten myTUI-sivuille kirjaudutaan? Lue lisää
- Miten syntymätön lapsi merkitään varaukselle? Lue lisää
- Miten TUI työskentelee kestävän matkailun hyväksi? Lue lisää
- Miten vahvistan varaukseni? Lue lisää
- Miten voin muuttaa varauksellani olevia yhteystietoja? Lue lisää
- Miten voin varata yhdistelmäloman? Lue lisää
- Voinko jättää majoituksestamme toivomuksen? Lue lisää
- Voinko vaihtaa matkan ajankohtaa, hotellia tai kohdetta? Lue lisää
Etkö löytänyt vastausta?
Autamme mielellämme. Halusitpa sitten varata matkan, kysyä jotain ennen matkaasi, matkan aikana tai sen jälkeen, voit olla meihin yhteydessä.