Inspiration
Ammattilaisen vinkit aktiivilomalle

Ammattilaisen vinkit aktiivilomalle

2017-11-08

"Normaalisti matkustan samaan kohteeseen vain kerran, sillä haluan elämäni aikana nähdä mahdollisimman paljon maailmaa. Löydän kuitenkin itseni jostakin syystä aina uudelleen ja uudelleen Thaimaan Koh Lantan saarelta, jota kutsun nykyisin Thaimaan-kodikseni. " Lue TUIlla työskentelevän ja aktiivilomailua harrastavan Saran haastattelu.

Saran lomasuosikit

Valitsen ensisijaisesti lomakohteen sen perusteella, että siellä voi joko sukeltaa tai ratsastaa tai parhaimmassa tapauksessa molempia. Pidän enemmän aktiivisista lomista, mutta toki lomalla kuuluu ilman muuta löhöilläkin. Kaupunkilomat ovat myös varsin virkistäviä, ja niissä kohteen valinnan pääpaino on aina edullisella hintatasolla sekä hyvällä ruoalla ja viinillä.

Kaupunkikohteista suosikkejani ovat Ljubljana, Bratislava, Praha ja Dublin, sekä tietenkin New York. Upeimmat ratsastukset olen kokenut Meksikossa, Kyproksella sekä Madeiralla, ja parhaimmat sukellukset taasen ovat olleet Punaisessameressä, Thaimaassa, Barbadoksella ja Meksikossa.

Normaalisti matkustan samaan kohteeseen vain kerran, sillä haluan elämäni aikana nähdä mahdollisimman paljon maailmaa. Löydän kuitenkin itseni jostakin syystä aina uudelleen ja uudelleen Thaimaan Koh Lantan saarelta, jota kutsun nykyisin Thaimaan-kodikseni. Koh Lantan leppoisa meno, kirkkaat sukellusvedet, edullinen hintataso, uskomattoman kauniit auringonlaskut ja taivaallinen ruoka vain vetävät minut sinne kerta toisensa jälkeen.

Tutustu TUIlaiseen

KUKA
Sara
MITÄ
Sales & Customer Service Consultant
MISSÄ
TUIn Customer Centre Helsingissä
MOTTO
We travel not to escape life, but for life not to escape us.
TYÖSTÄ
Olen tullut TUIlle lähes 12 vuotta sitten opiskeluaikoinani. Näiden vuosien aikana olen työskennellyt niin pääkonttorilla puhelinpalvelussa kuin kasvotusten Helsingin lomamyymälässä. Vuosien varrella olen ollut myös useita kertoja mukana vuosittaisilla Matkamessuilla. Lisäksi olen ollut mukana opasrekrytointitiimissä, sosiaalisen median parissa, hoitanut backoffice-töitä sekä ollut hää- ja sukellusmatkavastaavana! Tänä päivänä Customer Centressä työpäiväni koostuu erilaisista asiakaskontakteista, joita tulee niin puhelimitse, sähköpostilla, chatilla kuin sosiaalisen median kautta.